Kansalaisjärjestöjen on hyvä varmistaa, että järjestön työn tukija voi jättää arvostelut Googlessa ja Facebookissa. Palautetta kannattaa pyytää sitoutuneilta tukijoilta esimerkiksi sähköpostilla.
Järjestön toiminnan tukemista ei
luonnollisesti voida täysin rinnastaa perinteiseen kuluttajakokemukseen ja moni
järjestö saattaakin vierastaa palautekanavia. Milleniaaleilla kuitenkin lähes
kaikkiin ostopäätöksiin vaikuttavat verkosta löytyvät arvostelut.
Antakaa järjestönne tukijoille mahdollisuus kertoa oma kokemuksensa lahjoittamisesta tai vapaaehtoistoiminnasta. Etenkin säännöllisillä tukijoilla on usein arvokasta palautetta jaettavana. Palautteen puuttuminen taas usein johtaa siihen, että milleniaali ei halua tukea järjestöä.
Kommentit
Lähetä kommentti